Red Parket

Een website die veel werk uit handen neemt en je helpt bij je bedrijfsvoering

Laat je website het meeste werk doen!

“Kan een website ook klanten binnenhalen?” vroeg Peter mij. “Tuurlijk kan dat Peter, als je die inzichten maar goed inzet en daar snel naar handelt!”

 

Peter Faber, eigen baas van Red Parket Houten vloeren heeft mij via via benaderd voor een nieuwe website. Ze hadden al iets staan, maar dat voldeed eigenlijk niet aan zijn eisen. “De website moet mijn werk uit handen nemen. Hij moet vóór mij gaan werken.”

 

De website van Red Parket is volledig tot stand gekomen door online samenwerking. Zeker in de tijd van COVID-19 was het niet erg verstandig om elkaar fysiek op te zoeken. Door meerdere afspraken in te plannen en elkaar via Microsoft Teams te spreken kon toch het proces worden voortgezet.

Mijn rol
  • Concepting
  • Designing
  • Development
Gebruikte technologiën
Adobe Xd
Bootstrap 4
Wordpress

Leerzaam werken

Naast dat de website van Red Parket volledig online tot stand is gekomen, heeft dit mij goede inzichten gegeven voor de toekomst. Het was af en toe niet helemaal duidelijk wat de klant nu echt wilde. Dit kwam omdat er niet echt een plan van tevoren was afgesproken.

Hiervan heb ik geleerd dat dit zowel online als offline een goed startpunt is voor een project. Wat wil de klant doen met zijn/haar website? Waar moet hij voor dienen? Wat vind je mooi? Wat vind je niet mooi?

Door deze vragen eerst te stellen en samen te sparren over wat de klant nou eigenlijk wil, kom je tot een beter en gestructureerder plan.

Vervolgens kan dit plan uitgevoerd worden voor een bepaalde prijs. Als er meer wordt gevraagd door de klant, moet er gerekend gaan worden voor meerwerk. Allemaal dingen die ik uit dit project heb geleerd.

 

Aldus een leerzaam project waardoor ik persoonlijk als in mijn skills ben gegroeid.